قالب:Uw-autobiography

من ويكيبيديا، الموسوعة الحرة
اذهب إلى: تصفح، ‏ ابحث

Information.svg ينبغي أن تنتظر غيرك ليكتب مقالة تتعلق بك شخصيا. وهذا ينطبق على المقالات التي تتكلم عنك، أو إنجازاتك، أو فرقتك الموسيقية، أو شركتك، أو منشوراتك، أو موقعك، أو أقاربك أو أي تعارض مصالح.

إن إنشاء مقالات عنك غير محبذ به بتاتا. إذا قمت بإنشاء مثل هذه المقالات قد يتم إضافتها إلى نقاش الحذف. الحذف ليس مؤكدا، ولكن معظم المستخدمين يعارضون إنشاء مقالات عن نفسك. وينبغي أن تراعي مساهماتك سياسات ويكيبيديا:لا أبحاث أصلية، ويكيبيديا:وجهة النظر المحايدة، و ويكيبيديا:وثوقية.

إذا لم تكن "ملحوظا" وفقا لإرشادلت ويكيبيديا، وأنشأت مقالة عن نفسك قد تخالف سياسات ويكيبيديا:ليست سيؤدي إلى شطبها. إذا كانت إنجازاتك موثوقة وملحوظة حقا، وملائمة لإضافتها في هذه الموسوعة، من المحتمل أن شخصا آخرا سيقوم بإنشاء المقالة عنك في المستقبل. (اطلع على ويكيبيديا:مقالات عن ويكيبيديين.) شكرا لك.

قالب:Substituted Usage:

قالب:Tlsc
قالب:Tlsc references a specific article
قالب:Tlsc adds text onto the end of the message instead of "Thank you"
  • This standardized template conforms to guidelines by the user warnings project. You may discuss the visual appearance of these standardized templates (e.g. the image in the top-left corner) at the user warning talk page.
  • Please refer to the index of message templates before using any template on user talk pages to warn a user. Applying the best template available for your purpose may help reduce confusion from the message you are sending.
  • Please remember to substitute the template using قالب:Tlsc rather than {{uw-autobiography}}.
  • This template uses a parser function. To give greater detail to your message, you may add the article and some additional text to the end of the template. If such article or additional text includes a URL or anything which includes an equal sign ("="), it may break the parser's function unless you prefix the article or the text with a named template parameter. Use "1=" if the article contains an equals sign and use "2=" if the additional text contains an equals sign (such as a URL).