قالب:Citation Style documentation/publisher

من ويكيبيديا، الموسوعة الحرة
اذهب إلى التنقل اذهب إلى البحث
  • publisher: اسم الناشر; قد تكون وصلة ويكي إذا كان ذو صلة. الناشر هو الشركة التي تنشر العمل الذي يتم الاستشهاد به.. لا تستخدم الوسيط publisher لاسم العمل (مثل موقع ويب أو كتاب أو موسوعة أو صحيفة أو مجلة أو مجلة ، إلخ). لا يتم عادةً تضمين التسميات المؤسسية مثل "Ltd" أو "Inc." أو "GmbH". لا تستخدم عادة للدوريات. يمكن تجاهلها عندما يكون اسم الناشر هو نفس اسم العمل إلى حد كبير (على سبيل المثال: تنشر New York Times Co. صحيفة "The New York Times" ، لذلك لا يوجد سبب لتسمية الناشر). تعرض بعد title.
  • place:للقصص الإخبارية التي تحتوي على خط ثانوي [الإنجليزية]، أي الموقع الذي كُتبت فيه القصة. في النسخ السابقة من القالب، كان هذا هو مكان النشر، ومن أجل التوافق، سيتم التعامل معها على أنها مكان النشر إذا كانت معلمة مكان النشر publication-place غير موجودة؛ طالع هذه المعلمة لمزيد من المعلومات. اسماء مستعارة: location
  • publication-place: Geographical place of publication; generally not wikilinked; omit when the name of the work includes the publication place; أمثلة: The Boston Globe، The Times of India. Displays after the title. If only one of publication-place، place, or location is defined, it will be treated as the publication place and will show after the title; if publication-place و place أو location are defined, then place أو location is shown before the title prefixed with "written at" and publication-place is shown after the title.
  • publication-date: Date of publication when different from the date the work was written. Displays only if year أو date are defined and only if different, else publication-date is used and displayed as date. Use the same format as other dates in the article; لا تقم بإضافة وصلة ويكي. Follows publisher; if work is not defined, then publication-date is preceded by "published" and enclosed in parenthesis.
  • via: Name of the content deliverer (if different from publisher). via is not a replacement for publisher, but provides additional detail. It may be used when the content deliverer presents the source in a format other than the original (e.g. NewsBank), when the URL provided does not make clear the identity of the deliverer, where no URL or DOI is available (EBSCO), or if the deliverer requests attribution. See the access level parameters to display access restrictions.